Thursday, April 11, 2013

tertunai suda hajat pertama..

hajat???

hihihi..alhamdulillah..bonus yg di tunggu dah masuk..lebih awal dari pengumuman..hajat besar nak buat aqiqah Umar besday dia nanti..so memang spend a lot of money kat situ..hampir 1/3 bonus utk majlis tu nanti..tu termasuk kat azam aku tahun ni..alhamdulillah hampir tercapai..

tapi hajat yg aku nak cite ni hajat yg tak di rancang..bile aku rancang??? 2-3 ari ni je..leh baca entry yg lepas..haha..hampeh je..ape hajatnya??? hajat utk belikan tab utk Umar..nape??? sebab semalam aku bergaduh dgn Umar..aku nak guna ipad..dia sibuk nak jugak..saje dengki..dia eh melalak lak..yg paling ngek..dia nangis bukan men kuat..tapi takde air mata..n ile kat tv ada iklan yg menarik perhatian dia..dia akan senyap jap..pastu sambung lagi nangis..heh..sakit ati mak ni oi..siap kene marah dgn incit hubby lagi..'dgn budak kecik pun nak gaduh..'..lagi sentap ati mak nak oi bile papa ko cakap gitu..

so decide utk spend sikit duit bonus tu utk belikan tab utk dia..senang..bia dia ada sendiri..tak bergaduh dgn mama..bile mama bizi layan order kat ipad..Umar leh bizi layan lagu-lagu kat tab..ok???

aku beli yg murah je..complete set RM270..nova nautika..ok la tu utk budak kecik umur baru nak masuk 11 bulan ni..(untung gile belum setahun dah dapattab..alahai anak..eberiting foyu le katakan..)

hanya boleh wifi n guna broadband..takleh call apetah lagi sms..ala..Umar bukan tau pun nak guna..kalau beli yg leh call sms pun bukan Umar guna..cam la dia tau nak call sms mama papa dia kan..cakap pun bahasa baby lagi..haha

aku terpikir..agak-agak anak aku ni guna henfon masa umur bape ek..sekarang kan melambak henfon murah..yela..henfon aku yg paling best n paling aku sayang tu pun RM90 je aku beli..tapi dulu la..lama dah..4tahun lepas kot..hee~~

henfon melambak kat umah..nanti Umar dah leh guna henfon..tinggal beli sim je la..pe susah..guna je henfon yg ada..

gambar??? esok-esok la..tak sempat lagi nak amik gambar..

eh..ada nak cite la kat. next entri..cite pokok strawbery aku..tapi nak best kene amik gambar dulu..baru syok wo..

ok bye..nak tido..yeah..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!