Wednesday, January 23, 2013

Setia bersamamu As Beauty

aku lah pengguna setia As Beauty..takkan berubah hati nak try produk lain lagi dah..kenapa???



cer tengok gambar aku tu..memang berbeza sangat perubahannya..

harga???

sangat berbaloi..murah & tahan lama jika nak dibandingkan dengan produk-produk yg dikatakan hebat di luar sana..

aku pernah cite kisah ni dulu..kisah aku merana 10tahun dgn muka berjerawat tanpa penyelesaian..leh tengok entry ni..

since naik keje lepas abis pantang tahun lepas..aku dah cam jadi orang lain..time tu muka memang dah cantik..keyakinan rasa makin tinggi..sekarang jalan dah tak tunduk je..dulu nak pi mana-mana mesti rasa segam..malu..sebab muka buruk..tak cantik..tapi sekarang..suruh je la aku pi meeting ape pun..insyaAllah aku still ada keyakinan tinggi lagi utk berhadapan dengan orang..

sekarang baru aku faham penampilan membantu keyakinan diri..dulu memang aku malu nak jumpa orang..lagi-lagi bile kene berdepan dengan lelaki..nak marah-marah orang pun tak berani..nak tegur staff pun pikir banyak kali..tapi sekarang alhamdulillah..aku dah boleh jadi ketua yg bagus..

sekarang nak guna baju ape je pun rasa ok..nak guna tudung kaler ape pun tak kisah..nak pakai pakaian yg kaler maha hebat pun aku berani..dah tak takut orang mengata aku lagi..dah tak risau orang nak kata aku ni perasan cantik..sebab sekarang memang aku rasa aku cantik..cantik dengan diri aku yg seadanya ni tanpa perlu nak cucuk-cucuk botox ke..nak pi spa mahal-mahal ke..nak pi facial tiap bulan..nak mekap tebal..tiap ari cuma perlu cuci muka..guna day cream..loose powder sikit..compact powder sikit..pastu pi keje..dah takyah belek muka lama-lama lagi dah nak betulkan itu ini..

rasa seronok kan..bile tengok muka sendri hari-hari nampak sihat..jerawat tak hinggap..berseri je..tapi jangan lupa..kebersihan diri tetap kene jaga..cuma dengan As Beauty..segalanya sangat mudah & cepat..

0 kata-kata orang ramai:

Klik dan Menang!

Preview Rakan Blogger!